2012-01-08 | 21:50:39

Yesterday



Blev en väldigt fullspäckad kväll o natt igår . Inte ett dugg planerat dock !
Mina planer va att duscha , käka o sen dra en liten sväng o säga hej typ till alla på födelsedags/inflyttningsfesten .
OCH sen hem o lägga mig då vi skulle upp tidigt dagen efter !
Ja dock blev aldrig mina planer som ja hade hoppats på...
Va på festen vid 10tiden(!!) Mycke trevligt ! Sen helt oplanerat fick ja köra 4 söta tjejer till Kstad .
Åkte hem , o helt oplanerat igen åka tillbaka till 3 för att hämta dem igen ;)
Klockan 4 va jag o Linnea i säng , klockan 6 ringde min väckarklocka ! Ska säga er att de va riiiiiiiiiiktigt motigt att ta sig upp !

De va nog ett av de värsta ja någonsin gjort ! :o Aldrig mer !
Ja är så trött så ja håller på o dö snart...







//...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: