2012-01-05 | 14:16:38

Torsdag



Min mage kurrar så in i tusan ! Frukoooost JA TACK !

Har varit uppe sen halv 10 idag , yes inte illa :)
Åkte o köpte vaniljmunkar o sen vidare till Nymölla för att hälsa på mina gamla jobbkompisar ! :D
Alltid lika kul o åka dit där ! Trivs som fisken i vattnet o önskar ja fick komma tillbaka..
Dock va de troligtvis sista fikan, o sista gången vi ses tsm för på Måndag börjar alla på nya avdelningar :/
Fett drygt ! Fett drygt att aldrig mer komma dit o fika med mina kompisar ^^
Men man kan ju inte alltid ha de så bra eller hur ? :)
Spenderade 3 timmar där , massa tjabb / fika / lekt med flygplan / lunch=blump :P
Sista blumpen tsm så ja fick ju visa va skåpet skulle stå haha

Nu är ja hemma , uttråkad ! Ingen häst idag heller...
Kanske ska köra o handla o laga mig nått riktigt gott ?
Blööö ! Kom hem nuuuuuu då :))







//...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: