2012-01-03 | 18:11:34

Tisdag



Nu är ja med på dagarna igen ! Inte lika förvirrad som igår ;)

Vaknade av att ja hade 6 sjuka sms utav jennie , alla på radern också ! Tror hon ville ja skulle vakna :o
Har tillbringat min dag hos familjen Eriksson/Gustavsson :)
Idag va vi (läs jag) bara tvunga att tessta citron på Elton !
Som min förra min med creame fraiche? skit samma stavning.. Så gjorde han ju många roliga miner ;P
Citron gör ju de på en vuxen så va bara tvunget testa på honom med HAHAHA !
Fy va elak ja är men fy tusan va kul de va ! O som vanligt ville han ha mer , dock inte i slutet av filmen men sen tog han den igen .
Lätt roade vuxna ;)

Fick middag hemma hos mina föräldrar , som SOM hör MIN SYSTER tillagade ! :D Kryss i taket !
Denna jävla storm , när ska de ta slut ?!
Skönt iaf att ja slipper strömavbrotten...

Ska nu ist byta om o köra ut till stallet , Linetta ska få röra på sig !
Hoppas bara inte vi flyger iväg från o till stallet sen bara...








//...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: