2012-01-10 | 13:07:34

Tisdag



Roliga huvudrubriker ja har va ? ;) Är sämst på att hitta på nått så dagarna blir lättast haha

Fick mig en härlig sovmorgon idag , ingen som väckte mig o ja har sovit så skönt !
Men de är galet va söndagens bravader har sletit på mig ! :o
Hela dagen igår va ja så trött , men nu är ja väl bara trött för att ja sovit så länge ?
Hoppas de vänder snart igen , för de är inte kul o va trött hela tiden...
Vill kunna stiga upp vid 10-11 tiden som ja alltid gjorde innan !

Hade fått två paket när ja steg upp :D
De bästa va ju att mitt minneskort hade kommit till kameran wiihooo !
Ett 32GB så nu jädra ska de fotas haha
Nu väntar ja bara på 3 paket till ;D

Nu blir de lite frukost o sen köra lite kartonger o skit .
Linetta vilar till på torsdag så de är såå segt !
Nått typiskt med , fick lite rabatt från H&M idag med , självklart så hittar man ingenting ! :o
Årets utbud där är KASST ! Fast de är bara bra för mig för då sparar ja ju pengar haha





//...
1 Kommentarer
Sara:

Hej! Vad skönt att höra :D

Sabina tar 300 för att göra naglar :)

2012-01-11 | 15:44:20
URL: http://sbjerstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: