2012-01-09 | 21:48:37

Thjolahopp



Nu börjar de se riktigt hemtrevligt ut här hemma :) Allt när nästan på plats o ja är nöjd !
Bara två lampor som ska fixas till sen är allt tipp topp .

Min dag har bestått av att städa o dona , lagat mat , PW med Amanda o nu chill i soffan till en film .
Men funderar skarpt på att gå o lägga mig ?! Är fortfarande trött efter igår...

Måste berätta nått skumt o irriterande ! :o
Ni vet vägen mellan Slottsgården och bort till ja ja vet inte va de är nått med stenar o grejer ?
De är ju en cykelväg där . Nått som är irriterande som ja sett nu den senaste tiden när ja kört där :@
Är att folk cyklar eller går på vägen ? Ist för att hålla sig på cykelvägen som är för dom !!
Hur svårt kan de va o ta fem steg extra o gå där ist för på vägen ??
Finns det en trottoar/cykelväg så använder självklart jag den ! De är ju de den är till för ?!
Nej usch dagens i-landsproblem verkligen...
Ett riktigt irritations objekt , ja brukar hålla mig åt höger bara för att de ska fatta !
De är samma sak när de kommer mopeder på cykelvägen , ja brer ut mig så gott de går o flyttar mig INTE !







//...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: