2012-01-04 | 23:35:21

Sufflé



Har äntligen slängt in julen i gaderoben ! Sorgligt men sant då de är den mysigaste tiden på året...
Men som sagt nytt år, ny tid o dags för in med de nya :)

Fick två nya lampor i julklapp som bryder mina fönster så vackert :D
Körde även med mamma till utemarknaden i Mjällby innan för att hitta två stora krukor o odödliga blommor .
Hittade de vackraste krukorna i VÄRLDEN ! o japp även ett par odödliga blommor , hoppas jag ?!
Jag är som sagt sjukt duktig på att ta död på blommor , bäst rättare sagt !
Så hoppas dessa klarar sig ett bra tag...

Införskaffade mig även två husdjur ;P haha
Ni får se en annan dag !

Kvällen har ja spenderat hemma hos min mamms som vatt själv ikväll då ingen va hemma !
Så ja va en snäll dotter som körde dit o gjorde henne sällskap :)
Vi har sett film , ätit Ostsufflé o sett på nått akutprogram ,  MYS !

Men nu är de läggdags , imorgon väntas en tidig morgon o en väldigt efterlängtad förmiddag :D







//...
3 Kommentarer
grov:

Hejsan!
Jag har förstått det som att du är ägare till hästen kiwi crush, och undrar bara om det är kiwi crush som ägdes av Sandra i Sölvesborg tidigare? :)
Mvh Daniella

2015-08-03 | 20:11:10
URL: http://grov.blogg.se/
Anonym:

Hejsan!
Jag har förstått det som att du är ägare till hästen kiwi crush, och undrar bara om det är kiwi crush som ägdes av Sandra i Sölvesborg tidigare? :)
Mvh Daniella

2015-08-03 | 20:11:13
Anonym:

Hejsan!
Jag har förstått det som att du är ägare till hästen kiwi crush, och undrar bara om det är kiwi crush som ägdes av Sandra i Sölvesborg tidigare? :)
Mvh Daniella

2015-08-03 | 20:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: