2012-01-04 | 14:04:48

Onsdag



Skulle ridit ut en sväng i förmiddes med Jennie , men denna förbannade storm stoppade oss :/
Eller ja storm o storm ? Tycker de inte varit så farligt ändå..
Jag har kunnat somna utan problem , den är ju långt ifrån förra gångens storm som tittade hit !
Dock vaknade ja från en galet hemsk mardröm :s

Vet inte riktigt va jag ska hitta på idag ?! Jag är ju hästfri ;)
Rebecca kom hem igår , en vecka tidigare än planerat !
Så nu blir de lite vila för min del :D
Men va ska man göra ?!
De känns för tidigt att plocka ut julen , men samtidigt inte för de va ju ett tag sen nu..
Plus ingen snö så man får lite känsla , men har den inte kommit nu den 4 januari kan den lika gärna vara borta !!
Vill städa (de kommer ni aldrig få höra igen) , nej ja är inte sjuk men faktiskt de kliar i fingrarna .

Hämtade hem mig den godaste kyckling curry baguetten från Coffee House innan :D
Tack Ida för du lärde mig äta den haha !
Satt fint med lite sen frukost ;)







//...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: