2012-01-02 | 13:16:39

Måndag



På nått sätt känns de väldigt konstigt o säga att de är måndag ..
Ja vet inte vrf , men har fått för mig att nyår va å en söndag , så att den 1a va en måndag !
Så i min skalle är de tisdag , men får väl försöka ställa den rätt , dock gör de mig inget att ja ligger en dag tidigare .
Men blir väl lite galet med de ja planerar annars ;)

Blev väck av Fia imorse , eller ja 11 haha !
Duktig som ja va gick ja upp o somnade inte om fast att de hade vatt väldigt skönt :)
Gick upp o började städa klart allt som va kvar efter nyår , så nu har ja skrubbat golv o diskat !
Nu känns de som vanligt igen här :D Nu ska bara julen ut med , men de tar vi senare i veckan .
Orkar inte städa igen ;P

Har haft en fruktansvärt bra nyår o ett sjukt bra start av året :)
Nu ska de bara fortsätta så också så kommer allt blir kanonas !

Tror ja skrev igår om min lampa som va med om sin sista fest o hade en tack-o-hej avsked ;)

Se så fin den va när vi vaknade :P haha  Bye bye !






//...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: