2012-01-06 | 18:35:33

Fredag



Idag har ja inte gjort ett smack ! Röd dag idag så man behöver faktiskt inte göra nått då ;)

Ändå har tiden gått så fruktansvärt snabbt ! Körde sen o köpte mig en systemkamera ! :D
Ja är sååå glad ! O tack Sara ! :))   Blev en Nikon D5000 + ett stativ !
Sitter i väntar på att mitt minneskort ska komma , sen ska de fotas för fulla muggar :)
Så nu syrran behöver ja inte låna din längre , nu har ja min egna ^^

Är precis hemkommen från bion med Mamsen :)
Vi har varit o tittat på Lejonkunden i 3D !! Fan va ja älskar den...
O den va så värd att se på på bio , fast att man har sett den 1000 gånger redan !
Tack mamsen <3

Nu ska de bytas om o bege sig till stallet för att rida på Linetta en sväng :)
Kvällen sen kommer spenderas i soffan o massa mys !


o så fick mina små firrar vara med också på bild ;)






//...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: